سئوی بیرون صفحه چیست؟
نوشته شده توسط : علی پور

یک سری طرز های سابق هم طراحی سایت در مشهد میباشد رایا پارس که ahrefs دیگه ازشون به کارگیری نمیکنم و توصیه می‌کنم به کارگیری نکنید، زیرا احتمال اینکه گوگل متوجه تصنعی و مصنوعی بودنش بشه زیاده. مثل پیوند دادن در زیر ورقه مشتری ها، پیوند دادن توی کلیدواژه های تارنما های خبری، پیوند تارنما به نام خودم توی پست ضیافت که توی وب لاگ های دیگه می نویسم، تبادل لینک و پیوند، اسکن پست های خودم توی صفحه های وب سایت های متعدد و پیوند کلیدواژه ها.

ضمن این ها، گوگل این سبک پیوند دادن هارو ممنوع اعلام کرده: محتوایی که با قابل انعطاف افزارها اتومات منتشر می‌کنید، لینک و پیوند ها و متن های نهفته، صفحه های درگاهی، مطالب بی قیمت، اسکن اپ هایی که محصول خودتون وجود ندارد از تارنما های دیگه، کلیدواژه های نامرتبط به متن، ساخت‌و‌ساز صفحاتی با رفتارهای مخرب، اسپم، خریدوفروش لینک و پیوند چه به طور تبادل پول باشه یا این که در عوض اینکه پستی برای هم بنویسید و به هم پیوند بدید، نوشته‌علمی های بلند تبلیغاتی یا این که کمپین هایی که توی قسمت ایده ها مقاله می نویسن و لینک و پیوند میدن، استعمال از نرم‌افزار ها و خدماتی که به صورت اتومات لینک و پیوند هایی رو به سایتتون تن.

میبینید که بک لینک و پیوند ها همونقدر که مهمند، می تونن خطرناک هم باشن، پس لطفا سوای داده ها کافی سراغش نرید. چنانچه هم یه مشاور برای بهینه سازی استخدام کردید حواستون باشه چی عمل می کنن که بعدا به دردسر نیفتید.

شبکه‌های‌اجتماعی برای درجه دهی گوگل خیلی مهمن. صفحه های این کانال ها برای گوگل هم سطح یا این که وبسایت غیر وابسته هستن و همون بها رو دارن. هم اکنون از این کانال ها چیاش مهمه؟ فالوئرها و لایک هایی که حساب مهم خودتون می گیره و تعداد نظرها و تعداد دفعاتی که به اشتراک گذارده میشید. عمل های خودتون هم مهمه، اینکه شما کی رو فالو می‌کنید، مطالبی که شیر میکنید و با چه عده ای در ارتباطید.

لطفا اینطوری نباشید که یه پروفایل صحیح فرمائید و آن‌گاه کلا فراموشش نمائید و به امون پروردگار رهاش نمایید. کانال هایی اجتماعی تنها در شکل فعال بودن قیمت دارن. یکی خطاها رایج راجع به شبکه‌های‌مردمی اینه که تنها مطالبی که سایرافراد می نویسن رو به اشتراک بذارید. این کارو نکنید. غرض کار تو شبکه های مردمی اینه که مردمو جذب وب سایت خودتون بکنید و به مطالب خودتون لینک و پیوند بدید. یه گزینه دیگه در زمینه ی این کانال ها اینه که گاهی عموم هیچ ارتباطی با فالوئرهاشون نمی گیرن. خب شما دارید برای اون ها مقاله می نویسید، چرا توی کلام هاتون اون هارو استفاده کننده قرار نمی مشاهده کرد؟ اگه می‌خواهید توی کار های اجتماعیتون پیروز باشید می بایست روی ارتباطاتتون فعالیت فرمائید و عموم رو به خودتون جذب فرمائید.

شاید حال که سئوی بیرونی رو شناختید یکم بترسید ولی اینجانب نمی خوام نگرانتون کنم، صرفا میخوام بهتون حافظه بدم و از شما در قبال خودتون نگهداری کنم. اگه میخواهید سکو خیر و خوبی بگیرید سئوی خارج برگه براتون می بایست خیلی اساسی باشه. اما در عین درحال حاضر اگه ندونید چی عمل دارید می‌کنید، می تونه خطرناک هم باشه. پس توجه نمایید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: